Ha még nem használta webáruházunkat, és nehezen igazodik ki, akkor kérjük olvassa végig az ismertetőnket, amelyet ide kattintva érhet el!
Rendelés
Mi a teendő, ha elküldte a rendelését?
Ha a kosárba rakás után kattintott a "Megrendelés" gombra, majd kiválasztotta az átvételi módot
is, akkor az adategyeztetés után egy összesítő oldal jön be, ahol küldje el a megrendelést.
Ezután egy automatikus emailt fog kapni a rendelés rögzítéséről.
Ha ez nem érkezne meg, akkor vagy hibás címet adott meg, vagy betelt a postafiókja,
vagy túl erős a spam-szűrője. Ez esetben írjon emailt vagy hívjon minket
("Kapcsolat" menüpont)!
A rendelés feldolgozásáról kollégánk küld egy további emailt, benne további információkkal a
szállításról, illetve az átvétel idejéről, módjáról.
Milyen kedvezményeket adunk nagyobb rendelés esetén?
Minél többet rendel, annál több pontot adunk. Ezeket rendszerünk rögzíti és
bármelyik rendelésekor be tudja váltani őket.
Bruttó 25 000,- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást is biztosítunk.
A szállítási információkat
itt olvashatja.
Ha pedig viszonteladónk kíván lenni, akkor még kedvezőbb árakat adunk. Bővebben a
"Viszonteladás"
menüpont alatt írunk ennek feltételeiről.
Ha kiegészíteni szeretné a rendelését, mit tegyen?
Kérjük nézze meg a korábbi rendelések
menüpont alatt (bejelentkezés után), hogy függő vagy lezárt
státuszban van-e a rendelése. Ha függő, akkor adjon le egy új rendelést, majd a véglegesítéskor
válassza azt, hogy ki szeretné egészíteni a függő rendelését. Ha már lezárt a rendelése,
de nagyon fontos lenne, hogy módosítsuk, akkor telefonon érdeklődjön a lehetőségekről!
Tud-e a rendeléséből egy terméket törölni?
Ha még függő a rendelése (lásd korábbi rendelések),
akkor kérjük hívja a 06-72/465-589-es telefonszámot.
Webáruházon keresztüli tételtörlésre jelenleg nincs lehetőség.
Mit kell tudni az előre utalásról?
Ha az ingyenes szállítási értékhatár alatt rendel, akkor így kevesebb a szállítási díj.
A csomagot csak a beérkezett utalás (1 munkanap) után küldjük. A rendelésnél
választható ki, hogy így szeretne fizetni.
Az automatikus rendelésrögzítéses email küldése után dolgozzuk fel a rendelést, és ekkor
küldünk egy újabb emailt. Ebben lesznek az utaláshoz szükséges információk.
Amint megérkezik az utalás, küldjük a csomagot.
Személyes átvétellel is rendelhetek?
Igen, de csak akkor biztosítjuk a kedvezményes árakat, ha webáruházunkon
keresztül leadja a rendelését. Ezután visszaírunk emailben, ha minden
megvan és jöhet érte. Kérjük, hogy a visszaigazolást minden esetben várja meg!
Megtekinthetők-e a korábbi rendelések?
Igen, bejelentkezés után megjelenik a "Korábbi rendeléseim" gomb, amire kattintva
látható mind a függő, mind a lezárt (tehát már feladott) rendelés is.
Sőt, itt akár újra is rendelhető az, amit korábban rendelt.
Lehet-e hitelre vásárolni?
Jelenleg üzletünk nem áll egyik hitelintézménnyel sem szerződésben. Javasoljuk, hogy kérdezze meg bankját a személyi kölcsönt illetően. Ha számítógépet szeretne vásárolni, akkor kérjük írja meg, hogy mennyi összeg áll rendelkezésére és mit szeretne vásárolni, igyekszünk kedvező megoldást találni.
Fizethetek-e bankkártyával az üzletben?
Az üzletünkben már elérhető a bankártyás fizetési mód. Az elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro. Szeretne interneten keresztül fizetni bankkártyával? Amennyiben kellő érdeklődést kapunk ezügyben, bevezetjük ezt a szolgáltatást is.
Szállítás
Mennyi a szállítási díj?
Erről és az ingyenes szállítás feltételeiről, átvételi módokról is bővebb információt talál a
"Szállítási információk"
menüpont alatt.
Mennyi idő alatt jutok hozzá a rendelésemhez?
Kiszállítással akár másnap átveheti! Személyesen még aznap is.
Mindez függ a fizetési módtól és a termék(ek) elérhetőségétől.
Ha a termék raktárról kapható, akkor a munkanapokon
14 óráig leadott rendelések esetén tudjuk vállalni az aznapi csomagfeladást
(vagy személyes átvételt pécsváradi üzletünkben).
Ez esetben a következő munkanapon kézbesíti a rendelést a futárszolgálat.
Ha a termék külső raktárról érhető csak el, akkor a 11:00 óra előtt beérkező rendelések esetén a feladás áruszállítástól és rendelésfeldolgozástól függően elképzelhető, hogy még aznap átvehető lesz a boltunkban, vagy át tudjuk adni a futárszolgálatnak kézbesítésre, de 1-3 munkanap csúszás lehetséges.
Ha rendelésre kapható a termék, akkor általában 2-5 munkanapos
beszerzési idővel lehet számolni. (Kivételt képez ez alól, ahol a rendelésre ikon alatt "érdeklődjön emailben" felirat olvasható.) Emailben tájékoztatjuk arról, hogy mikorra várható a kézbesítés.
A megrendelésre kapható termékek árai változhatnak-e?
Amennyiben időközben csökken a termék ára, akkor természetesen mi is olcsóbban adjuk.
Felfelé változás csak jelentős valutaárfolyam-emelkedés, vagy gyártói áremelés esetén
képzelhető el. Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot emailben vagy telefonon,
és egyeztetünk mielőtt megrendelnénk a terméket.
Mit tegyen, ha hibásnak gondolja a rendelt terméket?
Részletes információkat talál erről a
Garancia
menüpont alatt.
Számlázás
Kérhet-e másik névre számlát?
Rendelés előtt bármikor módosíthatók a számlázási adatok. Ha még nem adtuk át a futárnak a csomagot,
akkor még tudjuk sztornózni és új névre kiállítani a számlát.
Ha már elküldtük a csomagot, akkor az eredeti számlát kérjük visszaküldeni egy Belföldi postakész szabvány
méretű ajánlott borítékkal együtt. Írja meg a visszaküldött iratokkal együtt, hogy
milyen új névre állítsuk ki a számlát. Amennyiben nem kapunk postakész
borítékot, úgy jogosultak vagyunk a postázási díjat levonni az aktuális pontszámából.
Kérhet-e két rendelést egy csomagban?
Igen, erre is van lehetőség. A rendelések leadása előtt a számlázási adatokat az "Adatmódosítás" gombra kattintva állítsa be. Mindkét rendelésnél írja be, hogy melyik a másik rendelés, amellyel együtt kéri, hogy küldjük. A második rendelésnél azt válassza, hogy új rendelésként akarja leadni. A szállítási díj (amennyiben az ingyenes szállítási érték alatt marad a két rendelés együttes összege) kétszer fog szerepelni a rendelés rögzítésekor, de csak egyszer kerül számlázásra. A megjegyzés mezőbe beírhatja azt is, hogy melyik rendelésnél számlázzuk ki a szállítási díjat.
Webáruház
Mit kell tudni a termékek fényképeiről?
A képek illusztrációk, amelyek a legtöbb esetben fedik a termék valós kinézetét,
de lehetséges, hogy időközben a gyártó változtat a csomagoláson vagy a terméken.
Igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni azért, hogy a valós képe legyen látható a
terméknek. Ugyanez érvényes a részletes leírásra is. Tehát
"az ismertető leírás pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget,
a feltüntetett fényképek helyenként illusztrációk".
Mit jelent a termékek elérhetősége?
Minden termék nevétől jobbra található egy kép, ami mutatja annak elérhetőségét.
Bővebb információt olvashat erről, ha a kép fölé viszi az egeret.(Az elérhetőségek
frissítése óránként történik, ezért utolsó darabos tételek esetén előfordulhat eltérés
a valósághoz képest.)
Mit jelent, ha egy chipes patron utángyártott változata nem tartalmaz chipet?
Ekkor az eredeti termékről kell leszedni és átrakni a chip-et az utángyártott
típusra. Kérjük, csak akkor rendeljen ilyen terméket, ha az átrakással kapcsolatosan
van gyakorlata vagy van olyan ismerőse, aki tud segíteni.
Ehhez az útmutató megtalálható a termék dobozában.